Att hitta sig själv

Mer än en gång i livet har jag frågat mig själv: Vem är jag?

Under de tidiga tonåren var detta frågor som så gott som ständigt cirkulerade runt i mitt huvud.

Vad skulle man lyssna på, vad skulle man tro, vilket parti skulle man sympatisera med, vilka kläder skulle man ha på sig, osv.

 

Jag tycker det är skönt att idag kunna säga att stilen inte har någon betydelse. Självklart kommer det alltid att finnas en liten provokativ sida i mig som gillar att retas lite, men den sidan av mig som inte kan finna trygghet, den är borta.

För jag kan ärligt säga att stil inte är något som främst sitter i kläderna, utan det är något som sitter på insidan av en.

 

My trust, hope and identity will always be in the Lord, God almighty!

Förövrigt; Snart är det dags för att åka upp mot Arlandastad för att fortsätta bygget på Norra Sthlms fetaste ungdomshak!

Vi ses väl där…? ;)


Kommentarer
Postat av: samira

amen! så bra! jag ska tänka på det. "För jag kan ärligt säga att stil inte är något som främst sitter i kläderna, utan det är något som sitter på insidan av en." tack!

2011-02-18 @ 16:24:06
URL: http://samirak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0